Urikrill

Żurawina, FOS,

mannoza

Dawkowanie

Podawać bezpośrednio do pyska lub jako dodatek do pokarmu codziennie w dawkach:

na każde 10 kg masy ciała
(do 25 kg)

1,2 g pasty
jeden raz dziennie

1,2 g pasty
jeden raz dziennie

1,2 g odpowiada 1 kresce na tłoku = 1ml

Uzupełnić dawkę dzienną normalnym pokarmem.

Zapewnić stały dostęp do świeżej wody.

Urikrill cane e gatto

Mieszanka paszowa uzupełniająca dla psów i kotów.

30 g

Zawartość 1 strzykawki

Wsparcie prawidłowego funkcjonowania dolnych dróg moczowych u kotów i psów małych ras.

Skład

Zawartość 1 dawki (1,2 g)

Olej z ryb

Ekstrakt z boswelli

6,00 mg

Wskazania

Urikrill cane e gatto – pasta smakowa, zawierająca kwasy tłuszczowe omega-3 pochodzące z oleju z ryb, a także D-mannozę, żurawinę, FOS oraz glukozaminę, wskazana jest w celu utrzymania prawidłowych funkcji dróg moczowych u kotów i psów małych ras.

Skład
Oleje i tłuszcze roślinne (olej z zarodków kukurydzy), olej z ryb (35% EPA – 25% DHA) 12%, drożdże (drożdże piwne), D-mannoza 6,25%, produkty przetwarzania roślin (żurawina – Vaccinium macrocarpon Aiton – sproszkowany sok owocowy) 6,25%, wazelina, glukozamina (siarczan glukozaminy) z fermentacji 4,1%, fruktooligosacharydy 4,1%, pirofosforan czterosodowy, fruktoza, Lacrobacillusreuteri NBF DC PRO*, olej z kryla 2%, oleje i tłuszcze roślinne (utwardzony olej palmowy), mono-, dwu- i trójglicerydy kwasów tłuszczowych (kwas palmitynowy), mączka białkowa z łubinu, produkty przetwrzania ziół (griffonia – Griffonia simplicifolia – sproszkowane nasiona, mirra – Commiphora myrrha sproszkowana żywica), chlorek sodu, oleje i tłuszcze roślinne (olej słonecznikowy), maltodekstryna.

Dodatki
Dodatki dietetyczne: Witaminy: 3a700 witamina E 2.000 mg/kg. Dodatki sensoryczne: Produkty naturalne dobrze zdefiniowane botanicznie: kurkuma (Curcuma longa L.) ekstrakt 8.333,3 mg/kg, boswellia (Boswellia serrata Roxb. ex Colebr.) ekstrakt 5.000 mg/kg, Substancje aromatyczne: 2b09211 trimaślan glicerolu 8.750 mg/kg, mieszanina substancji aromatycznych. Dodatki technologiczne: E551b krzemionka koloidalna, E460 celuloza mikrokrystaliczna, 1b306(i) Ekstrakty tokoferolu z olejów roślinnych (*) inaktywowane termicznie.

Składniki analityczne
Białko surowe 7,21%, włókno surowe 2,09%, tłuszcz surowy 46,5%, popiół surowy 7,85%, wilgotność 3,97%, fosfor 1,55%, sód 1,19%

Działanie

Olej z kryla oraz olej z ryb: EPADHA zmniejszają syntezę eikozanoidów zapalnych pochodzących z kwasu arachidonowego, a także cytokin prozapalnych (IL-1), zwiększają naturalną odpowiedź przeciwzapalną organizmu.

Mannoza to naturalny środek pomagający przeciwdziałać zapaleniom pęcherza moczowego. Wiążąc się z fimbriami Escherichia coli, zapobiega wszczepianiu się bakterii w błonę śluzową pęcherza i powoduje wydalenie bakterii wraz z moczem.

Lactobacillus reuteri NBF DC – tyndalizowane bakterie probiotyczne, przeciwdziałają dysbiozie i utrzymują prawidłową odpowiedź immunologiczną pochodzącą z jelit. Pobudzają błonę śluzową jelit (zwiększenie wydzielania IgA).

Proantocyjanidyny żurawiny mają właściwości antywirusowe, antybakteryjne, przeciwadhezyjne (w szczególności zmniejszają przyczepność Escherichia coli do błony śluzowej dróg moczowych) i przeciwutleniające.

Mirra, czyli ekstrakt z żywicy Commiphora myrrha, o wysokiej zawartości bioaktywnych furanodienów, ma właściwości terapeutyczne: przeciwbólowe, znieczulające, przeciwzapalne i przeciwutleniające.

Glukozamina przyczynia się do odbudowy glikozaminoglikanów (GAG) wyściełających nabłonek przejściowy pęcherza w przebiegu chorób zapalnych.

1 dawka = 1,2 g pasty

Masz pytania? Coś jest niejasne?

Napisz do nas! Nasi przedstawiciele chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

REV.00_031120

Inne produkty kategorii

Kapsułki miękkie twist-off

Nefrokrill cane e gatto

Wsparcie jedynego na rynku weterynaryjnym preparatu z węglanem lantanu, który wspiera funkcje nerek przy ich przewlekłej niewydolności.

Zobacz produkt
Kapsułki miękkie twist-off