Close this search box.

Ribes Pet Ultra cane e gatto

emulsja dermatologiczna

Emulsja dermatologiczna precyzyjnie zwalczająca objawy kliniczne podrażnienia skóry i alergii skórnej u psów i kotów. Poprawia funkcjonowanie skóry, nawilża naskórek i zmniejsza świąd.

Skład

Emulgatory pochodzenia roślinnego

Olej z pestek czarnej porzeczki
(omega-6 i omega-3)

Kwas 18-β-glicyretynowy

Octopirox

Ceramid 1, ceramid 3, ceramid 6 II, ceramid 6 I

Witamina E

Mentol

Wskazania

Ribes Pet Ultra cane e gatto – emulsja dermatologiczna to preparat do użytku miejscowego z dodatkiem ceramidów, egzogennych kwasów tłuszczowych i kwasu 18-β-glicyretynowego, który jest szczególnie skuteczny we wspomaganiu leczenia miejscowych objawów klinicznych.

Poprawia również funkcjonowanie bariery skórnej, zapewniając prawidłową równowagę mikrobiologiczną, nawilżenie i zmiękczenie naskórka.

Działanie

Innowacyjna receptura została opracowana specjalnie na użytek miejscowego łagodzenia podrażnień skóry i alergii skórnych psów i kotów.

Ceramidy w połączeniu z kwasami tłuszczowymi i innymi składnikami pomagają złagodzić objawy podrażnień skóry i alergii skórnych oraz poprawiają funkcjonalność bariery skórnej.

Ceramidy 6 III odtwarzają strukturę lipidów barierowych, znajdujących się w warstwie rogowej naskórka. Stosowanie ceramidów 6 II i I zwiększa nawilżenie i ochronę skóry.

Znajdujące się w emulsji ciekłe kryształy sprzyjają stopniowemu uwalnianiu składników aktywnych, przedłużają ich działanie oraz intensyfikują penetrację w miejsca zmienione chorobowo.

Znajdujące się w oleju z pestek czarnej porzeczki omega-3omega-6 przyczyniają się do łagodzenia podrażnień i nadwrażliwości skóry oraz przywracają integralność bariery warstwy rogowej naskórka.

Zawartość 1 opakowania

Masz pytania? Coś jest niejasne?

Napisz do nas! Nasi przedstawiciele chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

REV.00_150620

Dodatkowe materiały

Tytuł

Język